Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja trgovine Spletna cvetličarna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj vseh 12 točk pogojev poslovanja.

1. Uporaba SPLETNA CVETLICARNA.si

Šteje se, da ste z uporabo SPLETNA CVETLICARNA.si seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in se s splošnimi pogoji tudi strinjate. Tudi v prihodnje ste do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate  vas prosimo, da SPLETNA CVETLICARNA.si ne uporabljate.

2. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika ni potrebna, pač pa nudi uporabniku boljši pregled nad podatki in priročnost za nakupovanje. Pomeni, da se brskanje po artiklih in izvedba nakupa lahko izvederegistracije kar pomeni, da se uporabnik vpiše kot gost. V slednjem primeru je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.

Nakup se prične z izbiranjem med ponujenimi izdelki tako, da jih postavite v košarico z gumbom “V košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in predpostavko, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Zaključi nakup”. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz 5 korakov: 1 – Podatki računa 2- Naslov za dostavo 3 – Datum dostave 4 – Način plačila in 5 – Potrditev naročila. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da kliknete na povezavo Odjava v zgornjem desnem kotu SPLETNA CVETLICARNA.si razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom Zaključi naročilo. V tem primeru se obrnite na nas na telefonsko številko 01 541 65 265 v času uradnih ur ali na e-naslov info@spletna cvetličarna.si.

Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pozor! Preden ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!

3. Način plačila,  potrditev plačila in račun

Pri načinu plačila so vam na voljo:
A. plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec) opravite preko spletne banke, banke ali pošte
B. plačilo preko kartic Karanta, MasterCard, Visa, Visa Electron in Maestro

C. PayPal spletni plačilni sistem

Naročilo je uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto iz naslova info@spletna cvetličarna.si.si z oznako »SPLETNA CVETLICARNA.si – Naročilo potrjeno«. Če želite račun v papirnati obliki nam to sporočite na info@spletna cvetličarna.si.si in poslali vam ga bomo.

Po uspešni dostavi boste na vaš e-naslov prejeli obvestilo.

4A. Dostava šopkov

OBMOČJE DOSTAVE: Dostava artiklov je možna po celotnem območju države Slovenije v času uradnih ur Cvetličarne Belina, izjemoma po dogovoru tudi izven urnika. 

CENA DOSTAVE:

Znesek dostave za naslovnike na območju Ljubljane, katerih znesek naročila je manjši od 30,00 EUR, znaša 10,00 EUR.

Dostava za naslovnike na območju Ljubljane, katerih znesek naročila je večji od 30,00 EUR, je brezplačna.

Znesek dostave za naslovnike na območju Slovenije razen Ljubljane znaša 10,00 EUR.

Pri osebnem prevzemu stroški dostave ne nastanejo in jih ne zaračunavamo.

VSEBINA DOSTAVE: Pod vsebino dostave artiklov se smatra enkraten obisk na dogovorjenem naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke vas prosimo, da izkoristite polje “Komentar za dostavo” pri podatkih dostave. Vsak artikel lahko po dogovoru tudi sami prevzamete v naši poslovalnici Cvetličarna Belina na naslovu Kvedrova ulica 3A,  1000 Ljubljana v času uradnih ur.

ČAS NAROČILA IN DOSTAVE:

Za dostavo popoldan (med 15:30. in 19:30 uro) je naročilo potrebno izvesti in poravnati najkasneje do 10:00 ure na dan dostave.

Za dostavo zjutraj (med 8. in 12. uro) je naročilo potrebno izvesti in poravnati najkasneje do 17:00 ure delovni dan pred dostavo oziroma do 14:00 ure v soboto za dostavo v ponedeljek.

IZJEME: Izjeme pri dostavi in dostavnem času se lahko zgodijo na izjemne dogodke kot so Valentinovo, Dan žena in Dan mrtvih. Uporabnike naprošamo, da za naročilo izdelkov iz cvetja ne čakate do zadnjega hipa.

4B. Dostava žalnih izdelkov

OBMOČJE DOSTAVE: Dostava je možna v različnih urah po celotnem območju Slovenije. Dostavo žalnega cvetja izvajamo isključno sami, saj  je potrebno vsak izdelek premišljeno postaviti znotraj vežice. Poleg pravočasnosti je potrebno izdelek stabilno namestiti na način, da kar najbolje pride do izraza ob tem pa upoštevati tudi ostalo žalno cvetje in nenazadnje velikost vežice.

CENA DOSTAVE:

Znesek dostave in postavitve žalnega cvetja na območju Ljubljane je brezplačna.

Za vse ostale kraje po Sloveniji se dostava zaračuna po ceniku v spodnji tabeli.

Za naročila v skupnem znesku nad 500 EUR je dostava brezplačna.

do 50 km51 – 100 km101 – 150 km151 – 200 km201 – 250 km
30,00 EUR60,00 EUR90,00 EUR120,00 EUR150,00 EUR

5. Preklic naročila

Zadovoljstvo strank je za nas izrednega pomena zato bomo preklic naročila, kadar za nas ne predstavlja obremenitve (že izdelan artikel, dostava v teku, zaloga) izvedli nemudoma z vašim klicem ali elektronskim sporočilom. 
SPLETNA CVETLICARNA.si si prav tako pridržuje pravico zavrnitve naročila brez obrazložitve. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov, s katerega je bilo naročilo poslano ali na telefonsko številko.

6. Reklamacija – 100% zajamčeno zadovoljstvo

V SPLETNA CVETLICARNA.si so zadovoljne stranke na samem vrhu prioritet našega poslovanja. Redko pa vendarle se zgodi, da iz nesrečnih slučajev ali pomot pride do odstopanj od pričakovanj. Prosimo vas, da nas v takih primerih kontaktirajte na enega izmed naših kontaktov in sporočite vaše pomisleke glede dostavljenega artikla.

100% garantirano zadovoljstvo se izključno nanaša na artikle in storitve nad katerimi imamo neposredno kontrolo. Garancija se tako ne nanaša na dogodke, ki niso v naši moči, kot je napačen naslov prejemnika ali zavrnjena dostava zaradi lokalnih pravil prejemnika ali sprejemne ustanove. Prav tako se 100% garantirano zadovoljstvo ne nanaša na pravočasnost dostave (glej 4. točko).

V primeru ne-dostave na izbran datum dostave vam v celoti vrnemo plačano kupnino ali po dogovoru dostavimo izdelek naknadno.

V primeru prejetega poškodovanega izdelka vam v celoti vrnemo kupnino ali po dogovoru dostavimo zamenjan izdelek. V primeru povračila, je potrebno poškodovani izdelek vrniti.

V primeru, ko vašega naročila ne moremo izvesti, vam v celoti povrnemo plačano kupnino.
V primeru, da je poslani izdelek  napačen, vam bomo poslali pravega oziroma vam bomo vrnili denar. Napačno poslan izdelek je potrebno vrniti.

Vse kompenzacije so v obliki celotnega ali delnega povračila vplačane kupnine ali v obliki »sredstev v dobro« za spletne nakupe v prihodnje. Katerekoli drugačne kompenzacije niso možne.

7. Varnost

SPLETNA CVETLICARNA.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil

8. Cene

Vse cene v SPLETNA CVETLICARNA.si so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5% ali 22% davek na dodano vrednost (DDV) odvisno od artikla, izdelka ali storitve. Pri reklamiranju lahko SPLETNA CVETLICARNA.si ponudi uporabniku različne popuste, ki pa imajo rok trajanja glede na samo reklamno akcijo. Pozor, popusti se ne seštevajo!

9. Varovanje osebnih podatkov

Poudarjamo, da varovanje osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta v SPLETNA CVETLICARNA.si jemljemo zelo resno. Podatke, ki so nam podane ob registraciji, uporabljamo izključno za namen izvedbe nakupa in morebitno obveščanje o novostih, če se za to odločite. Pridobljenih podatkov brez vašega privoljenja, ne bomo posredovali tretjim osebam. Potrebni podatki so našteti v 2. Točki splošnih pogojev poslovanja.

10. Odveza odgovornosti

Cvetličarna Belina ne odgovarja za uporabo spletnih strani SPLETNA CVETLICARNA.si in za morebitno škodo povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Cvetličarna Belina se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Zavedamo se, da do napak glede dobave artiklov ali predstavitve njihovih podatkov lahko pride in je zato objava podatkov na spletnih straneh Spletna Cvetličarna netočna. V takem primeru bo SPLETNA CVETLICARNA.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije artiklov so simbolične.

11. Avtorske pravice

SPLETNA CVETLICARNA.si z vsemi podatki, slikami artiklov in grafiko na spletni strani je zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah. Avtorske pravice ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Cvetličarne Belina. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

12. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.